ניהול אדמין ושירותי משרד

כל מה שאתם צריכים בשביל לקדם את העסק שלכם בראש שקט

פירוט השירותים

אצלנו תוכלו למצוא מגוון שירותי ניהול משרד וניתן להתאים את השירותים לצרכים שלכם.

כמובן שניתן להוסיף שירותים שאינם מופיעים כאן והם ייחודיים לעסק שלכם.

לפרטים נוספים והתאמת הצעת מחיר יש ליצור עמנו קשר.

ניהול כספים פנימי

אנחנו ננהל עבורכם את מערכת התשלומים מהלקוחות, הפקת חשבוניות לתשלום, מעקב תשלומים וגבייה.
בנוסף, ננהל את ההוצאות שלכם, נעקוב אחר קבלת כל המסמכים הדרושים לרו"ח ונכין את החומר לדיווח והעברה לרו"ח שלכם, כולל עבודה שוטפת מול רוה"ח

ניהול מיילים

אנחנו ננהל עבורכם מעקב אחר קבלת מיילים, נעדכן על נושאים חשובים במידת הצורך, נמיין ונסדר את תיבת המייל, נענה למיילים חשובים ונכין התראות לטיפול.
כל זה, כדי שלא תצטרכו לעקוב כל היום אחרי תיבת המייל שלכם.

ניהול עובדים

אנחנו ננהל עבורכם את כל הנתונים על העובדים, קליטת עובדים חדשים, סיום עבודה, הכנת החומר להוצאת משכורות, דיווחי פנסיה לקופות ועבודה מול רו"ח וסוכנות הביטוח בכל הקשור לעובדים.

ניהול לו"ז ויומן

אנחנו ננהל עבורכם את היומן, נתאם פגישות, נזכיר לכם את מה שצריך, נעזור לכם להכין את הפגישות במידת הצורך וננהל סדרי עדיפויות.

ניהול לקוחות

אנחנו נשמור על הלקוחות שלכם. נכין ונשלח ללקוחות פוטנציאליים הצעות מחיר בזמן, נעקוב שקיבלו את ההצעה ונוודא שהם מרוצים ממנה. ננהל את מאגר הלקוחות, נשמור איתם על קשר ונשלח להם מידע רלוונטי. נדאג לכך שתהיו פנויים לתת להם את השירות הכי טוב.

ניהול ספקים

אנחנו נתאם מול הספקים את כל ההזמנות, נעקוב אחרי החשבונות שלהם, נכין את התשלומים ונוודא ששום דבר לא חסר.

ייעוץ אדמיניסטרטיבי

מעוניינים בפגישת ייעוץ אדמיניסטרטיבי חד פעמית? סדרת פגישות סביב פרויקט?אנחנו נשב איתכם, ננתח יחד את העסק שלכם ונבנה תהליכים והמלצות לניהול אדמיניסטרטיבי של העסק. תקבלו בסוף סיכום של נהלי עבודה ותהליכים כפי שיסוכמו.

היום שלכם נגמר לפני שהספקתם לסיים הכל?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – כדי שיהיה לכם עוד קצת זמן במשך היום וכדי שתוכלו לעבוד בראש שקט, בלי לדאוג למשרד שלכם.

תפריט נגישות